شرح وظایف و برنامه های واحد روابط عمومی

مدیر روابط عمومی

1) تصمیم سازی در خصوص سیاست های خبری، تبلیغی، انتشاراتی، آموزشی و مطالعاتی سازمان.
2) نظارت بر حسن اجرای سیاست های سازمان در حوزه روابط عمومی.
3) تصمیم سازی در خصوص بهبود و گسترش هر چه بیشتر ارتباط متقابل میان مسئولان و کارکنان سازمان و نظارت بر حسن
 اجرای سیاست های ابلاغی.
4) ارتباط و تعامل با سرویس های خبری مرتبط با حوزه کاری سازمان و برنامه ریزی بازدیدهای دوجانبه میان سازمان و نهادهای خبری.
5) برنامه ریزی جهت برگزاری همایش ها، سمینارها، جشنواره ها، مصاحبه ها و بازدیدها.
6) ارائه مشاوره و همفکری با واحدهای مختلف سازمان در خصوص خدمات مرتبط با حوزه روابط عمومی مانند طراحی، گرافیک، انیمیشن، فیلم و سایر موارد هنری.
7) برقراری ارتباط مستمر و منظم با دیگرمسئولین واحدهای روابط عمومی دیگر سازمان ها
8) مدیریت نیروی انسانی واحد و بررسی و تعیین نیازهای آن در حوزه های آموزشی و
.
9) تهیه و تدوین برنامه سالانه فعالیت های روابط عمومی.
10) نظارت شکلی و محتوایی بر سایت و وبلاگ سازمان.
11) سایر امور محوله از سوی مدیر مافوق.

کارشناس روابط عمومی

1) تهیه و تدوین اخبار، بیانیه، جوابیه، اطلاعیه و ارسال و پیگیری انعکاس آن در رسانه های گروهی.
2) انجام فعالیت های هنری در حیطه گرافیک اعم از طراحی موارد ارجاعی، صفحه آرایی کتب، جزوات و یا سایر موارد ارجاعی و
.
3) برگزاری نمایشگاه های سازمان و همکاری در برگزاری همایش ها، سمینارها، جشنواره ها، مصاحبه ها و بازدیدها.
4) پیگیری موارد انتشاراتی روابط عمومی نظیر بروشور، مجله ارش، انواع الواح فشرده و
.
5) ارتباط مستمر با رسانه ها (خبرگزاری ها، روزنامه ها و صدا و سیما).
6) ارتباط با همکاران درون سازمانی و کسب اطلاع از اخبار مرتبط با همکاران.
7) ایجاد و تجهیز کتابخانه و آرشیو محصولات دیداری، شنیداری و نوشتاری مرتبط با فعالیت های روابط عمومی.
8) انجام سایر امور محوله.


تعداد بازديد اين صفحه: 1165
تعداد بازديد کنندگان سايت: 18920022 تعداد بازديد زيرپورتال: 518366 اين زيرپورتال امروز: 570 سایت در امروز: 6374 اين صفحه امروز: 1