1396/10/25 دوشنبه

شرح وظایف مسئول واحد تدارکات

1- تدارک و خرید روزمره واحدهای دانشکده
2- درخواست وارده توسط تدارکات تحویل انبار نسبت به درخواست خرید
3- تهیه بلیط
  اعم از هواپیما، اتوبوس جهت انجام ماموریتهای اداری 

4- اخذ درخواستها از انبار توسط تدارکات، تقسیم مابین مامورین خرید تاسیسات و اداری و اموالی به صورت جداگانه

5- اخذ استعلام قیمت توسط مامور خرید جهت معاملات متوسط دانشکده

6- شرکت در بازگشایی استعلام ماخوذه نسبت به اعلام برنده با توجه به صرفه و صلاح دانشکده پس از اعلام قیمت کارپرداز نسبت به خرید اقلام درخواستی اقدام سپس تحویل انبار می گردد .

7- تنظیم اسناد مربوطه و تحویل آن به امور مالی
- مامور خرید نسبت به واخواهی اسناد رسیدگی شد اقدام و مجدد به امورمالی تحویل نماید.
تعداد بازديد اين صفحه: 107
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107684348 تعداد بازديد زيرپورتال: 1653249 اين زيرپورتال امروز: 923 سایت در امروز: 167529 اين صفحه امروز: 1