|
1396/10/25 دوشنبه
شرح وظایف مسئول واحد تدارکات
1- تدارک و خرید روزمره واحدهای دانشکده
2- درخواست وارده توسط تدارکات تحویل انبار نسبت به درخواست خرید
3- تهیه بلیط اعم از هواپیما، اتوبوس جهت انجام ماموریتهای اداری
4- اخذ درخواستها از انبار توسط تدارکات، تقسیم مابین مامورین خرید تاسیسات و اداری و اموالی به صورت جداگانه
5- اخذ استعلام قیمت توسط مامور خرید جهت معاملات متوسط دانشکده
6- شرکت در بازگشایی استعلام ماخوذه نسبت به اعلام برنده با توجه به صرفه و صلاح دانشکده پس از اعلام قیمت کارپرداز نسبت به خرید اقلام درخواستی اقدام سپس تحویل انبار می گردد .
7- تنظیم اسناد مربوطه و تحویل آن به امور مالی - مامور خرید نسبت به واخواهی اسناد رسیدگی شد اقدام و مجدد به امورمالی تحویل نماید.
|
|