1396/4/24 شنبه
شرح اهم وظایف معاون اجرایی

1- مشارکت و همکاری با معاون محترم بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان در فعالیت های مربوط به: برنامه ریزی، سازمان دهی، گزارش دهی و جمع آوری اطلاعات، نظارت، پایش و ارزشیابی، هماهنگی های درون و بین بخشی
2- همکاری و هماهنگی با رؤسای مراکز بهداشت تحت پوشش دانشکده در زمینه شناخت مسائل محلی و منطقه ای، اولویت های بهداشتی منطقه و بررسی راه های عملی رفع تنگناها و حل مسائل
3- مشارکت در انتخاب، جذب و به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز واحدها و تمهیدات لازم برای بقا و استمرار فرآیند تامین نیروی انسانی کارآمد در حوزه معاونت بهداشت
4- برقراری هماهنگی های لازم بین واحدهای تابعه مرکز و سایر واحدهای دانشگاه
5- جلب مشارکت و همکاری سایر بخش های موثر در سطح سلامت جامعه و فعالیت های بهداشتی
6- مشارکت در برنامه ریزی و هماهنگی برای ایجاد واحدهای جدید، ارتقا کمی و کیفی واحدهای موجود متناسب با ضوابط کشوری
7- همکاری در آموزش نیروی انسانی که برای کارآموزی و کارورزی به واحدهای تابعه اعزام می شوند
8- نظارت بر واحدهای اجرایی و ستادی در جهت ارتقا شاخص های بهداشتی
9- نظارت بر هزینه ها و درآمدهای واحدهای تابعه و ستاد معاونت بهداشت
10- پشتیبانی، نظارت و پیگیری تجهیز، راه اندازی و تامین نیازهای واحدها
11- بازدید و نظارت واحدهای تابعه، بررسی مشکلات و حل و رفع ان ها
12- نظارت بر انجام صحیح و موثر برنامه ها
13- مشارکت در تهیه برنامه استراتژیک، برنامه عملیاتی، بودجه عملیاتی و فصلی و ...
14- مشارکت در استقرار، ساماندهی و سازماندهی واحدها
15- جمع آوری، جمع بندی و دسته بندی اطلاعات و داده های مورد نیاز برنامه ها
16- همکاری، نظارت و اقدام در فرآیند تهیه و تدوین متون، جزوات، وسایل کمک آموزشی و ...
17- هماهنگی و نظارت بر فرآیند تهیه، تنظیم و تخصیص بودجه مورد نیاز ستاد معاونت بهداشت و مراکز بهداشت تابعه
18- هماهنگی و نظارت بر فرآیند بهبود استاندارد (تعمیر و تجهیز) واحدهای تابعه
19- همکاری در اجرای تحقیقات و مطالعات بهداشتی

تعداد بازديد اين صفحه: 2402
تعداد بازديد کنندگان سايت: 107631441 تعداد بازديد زيرپورتال: 1653155 اين زيرپورتال امروز: 845 سایت در امروز: 114622 اين صفحه امروز: 2