1- تهیه و تنظیم قراردادهای مورد نیاز واحدهای تابعه دانشگاه، اعم از قراردادهای عمرانی، تاسیساتی، امور طبخ و توزیع، خرید، فروش، اجاره خودرو، اجاره خانه و سایر
2- بررسی و اعلام نقطه نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی از واحدهای تابعه دانشگاه
3- شرکت در جلسات مناقصات دانشگاه و نشست های مرتبط طبق دستور مسئول واحد
4- بررسی مدارک و اسناد مورد نیاز جهت تنظیم قرارداد
5- استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده
6- مطالعه و رعایت دستور العملها، بخشنامه ها و آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه در خصوص تنظیم مفاد شرایط و قراردادهای تنظیمی
7- بایگانی نامه ها، بخشنامه ها و مدارک و سوابق مربوط به قرارداد واحدها
8- پاسخگویی به مراجعین از واحدها و شرکتهای مختلف طرف قرارداد آنها
9- پاسخگویی به سوالات تلفنی و راهنمایی افراد و شرکتهای طرف قرارداد
10- تهیه و طراحی فرمهای مورد نیاز
11- انجام سایر امور ارجاعی مرتبط از جانب مسئول مربوطه