اخبار

.

جناب آقای دکتر آرش یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آبادان  در گفتگو با خبرنگار وب دا اظهار داشتند : کمیته دانشگاهی ثبت سرطان مبتنی بر جمعیت با حضور ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونین درمان ، غذا و دارو، آموزش و تحقیقات و متخصص انکولوژی جناب دکتر طاهری، مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریها و مسئول دبیرخانه ثبت سرطان معاونت بهداشت برگزار گردید.

در این کمیته در خصوص عوامل خطر سرطان ها، تاریخچه آیین نامه اجرایی دبیرخانه ملی ثبت سرطان، اهداف و کاربردها و تفاهم نامه فی مابین معاونت ها و همکاری سه جانبه در برنامه ثبت سرطان تاکید شد.

در ادامه جناب آقای دکتر یلالی گزارشی از آنالیز داده های سال های 93 و 94 و 12 سرطان شایع به صورت مقایسه ای با استان و کشور برای حاضرین در جلسه شرح دادند و آمادگی لازم را جهت انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی اعلام نمودند.

همچنین برنامه ریزی های لازم با معاونت درمان جهت ارجاع بیماران مبتلا به سرطان  به سطح 2 و رفع موانع ومشکلات موجود صورت گرفت.

جناب دکتر یلالی همچنین از راه اندازی پویش ملی مبارزه با سرطان در محدوده فعالیت این دانشکده در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

عكس هاي مرتبط :

بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 448742
تعداد بازديد کنندگان سايت: 109801003 تعداد بازديد زيرپورتال: 1659774 اين زيرپورتال امروز: 1144 سایت در امروز: 137569 اين صفحه امروز: 120